2011. gada 21. decembris


Pazīt Dievu
Daudzi kristieši atrodas nemitīgās cīņās un nespēj saprast kāpēc viņiem vairs nekas viņu dzīvēs nesokas. Daudzi kristieši šo cīņu zaudē un pagriežas atpakaļ uz vecā ceļa. Bet tiem kas paliks uzticami un ar velmi iepazīt Dievu, neskatoties ne uz ko vislabākā viņu dzīves daļa tikai sekos. Dievs vēlas izliet savas svētības par mums taču mums ir jābūt ar sirdīm, kas spējīgas uzklausīt tās saņemt. Mēs lasām vēstulē Filipiešiem par Pāvila Dieva vadīto dzīvi. Pāvila mērķis bija centrēts uz Kristu. Daudzi Kristieši skatās uz ticības dzīvi, kā uz nepārtrauktu cīņu. Bet Pāvils runā par tādu stāvokli Kristū kur ticīgais sajūt prieka stāvokli.
Kas ir ticība? Ticība nav nekas cits, kā vienkārši ticēt uz Dievu. Ja tev ir ticība uz kaut ko, tad tas vienkārši nozīmē, ka tu tam uzticies un tu esi nešaubīgi pārliecināts, ka tā būs.
   *Ja tu lasīsi Bībeli ar mērķi iepazīt viņu un nevis tāpēc, lai atrastu kādus brīnumlīdzekļus, savās vajadzībās, tad tu atklāsi, ka tavas attiecības ar viņu tevi novedīs līdz tādam stāvoklim, ka tavas vajadzības tiek apmierinātas. Patmīlīgu un egoistisku cilvēku, kam nav ne mazākās vēlēšanās iepazīt Dievu. Viņi vienīgi vēlas saņemt to, ko viņš tiem savā mīlestībā un žēlastībā sniedz. Daudzi cilvēki nekad nav patiesi iegājuši tādās attiecībās ar Dievu, kas balstītas uz savstarpēju iepazīšanu. Daudzi ir dzirdējuši par Dievu, bet īstenībā nemaz viņu nepazīst. Kad ar kādu cilvēku tuvāk iepazīsties tu uzzini, kas viņam patīk un kas nepatīk Dievs tevi pazīst. Viņš tevi pazīst tā, ka pat ir saskaitījis katru mazu uz tavas galvas. Tāpat viņš pazīst tavas domas dziļākos sirds nodomus. Daudzi kristieši saka ’’Bet es nezinu Dieva gribu! Kad tu iepazīsi pašu Dievu, tad tu uzzināsi arī viņa gribu savai dzīvei. Tas ir arī tas iemesls kāpēc Dievs vēlas, lai mēs viņu iepazītu. Pāvila lielākā vēlēšanās viņa dzīvē bija iepazīt Dievu. Arī mūsu ilgām vajadzētu būt iepazīt Dievu. Un Kad mēs viņu pazīsim, mums nevajadzēs bēdāties par mūsu vajadzībām.
* Pāvila Vēstule Filipiešiem 1:20-28
20 Jo es gaidu un ceru, ka es nevienā vietā nepalikšu kaunā, bet kā vienmēr, tā arī tagad atklātībā Kristus tiks pagodināts manā miesā vai ar dzīvību, vai ar nāvi.
21 Jo dzīvot man ir - Kristus un mirt - ieguvums.
22 Bet, ja dzīvot miesā man ir darba auglis, tad es nezinu, ko lai izvēlos?
23 Mani spiež no abām pusēm; es kāroju atraisīties un būt kopā ar Kristu, kas ir daudz, daudz labāk.
24 Bet jūsu dēļ nepieciešams palikt miesā.
25 Un tādā paļāvībā es zinu, ka palieku un palikšu jums visiem par sekmējumu un ticības prieku,
26 lai jūsu līksmība Kristū Jēzū pieaugtu caur mani, kad es ieradīšos atkal pie jums.
27 Tikai dzīvojiet tā, kā tas ir Kristus evaņģēlija cienīgi, lai, vai nu nākdams un jūs redzēdams, vai prom būdams, par jums dzirdētu, ka jūs stāvat vienā Garā, vienprātīgi kopā cīnīdamies par evaņģēlija ticību, nekādā lietā nebīdamies no pretinieku draudiem.
28 Tā ir viņu pazušanas, bet mūsu pestīšanas zīme, un tas ir no Dieva;

Pāvila Vēstule Filipiešiem 3:8-12
8 Bet arī tagad es visu to uzskatu par zaudējumu, salīdzinot ar mana Kunga Kristus Jēzus atziņas nesalīdzināmo pārākumu, kura dēļ es visu to esmu zaudējis un uzskatu to par mēsliem, lai Kristu iegūtu
9 un atrastos Viņā; negūdams savu taisnību no bauslības, bet no Kristus ticības, taisnību no Dieva uz ticības pamata,
10 lai atzītu Viņu un Viņa augšāmcelšanās spēku un Viņa ciešanu sadraudzību; tā es pielīdzinos Viņa nāvei
11 cerībā sasniegt augšāmcelšanos no miroņiem.
12 Nevis, ka es to jau būtu saņēmis vai jau būtu pilnīgs, bet es dzenos, lai to satvertu, tāpat, kā arī mani satvēris Kristus Jēzus.
Attīstīt slāpes un izsalkumu uz Dievu
1. Kor. 15:1 apustulis Pāvils raksta par jaunpiedzimušajiem Gara pildītajiem kristiešiem un caur šo pantu vēlas tiem kaut ko atgādināt. Mums ir jāsaņem atgādinājums par tām patiesībām, kas ir paslīdējušas garām mūsu sirdīm. Dažiem kristiešiem ir attieksme: ‘’Es jau to esmu dzirdzējis’’’vai arī: ‘’Es to jau zinu’’
Ticība nāk no sludināšanas un klausīšanās no Dieva vārda. Mums ir jābūt nepārtraukti atspirdzinātiem caur rakstiem. Jēzus ir teicis: ’’Svētīgi izsalkušie un izslāpušie pēc taisnības, jo tie tiks paēdināti’’ Dažreiz ļaudis saka: ‘’Jā, bet es gaidu uz Dievu vienā vai otrā lietā’’. Dievs gaida uz tevi, lai tu patiesi sāktu ilgoties pēc viņa spēka un viņa Gara. Lai tas darbotos. Viņš gaida uz Tevi, lai tu nonāktu līdz tai vietai, kur tu jūti izsalkumu un slāpes no jauna redzēt viņa godību. Kad tas notiks tu redzēsi viņa godību un spēku un tu tiksi piepildīts. Nepaliec dzīvot ar vakardienas ēdienu Nepārtrauc barot savu Garu ar Dieva vārdu!
Ebrejiem 2:1-Tāpēc mums dzirdētais jo vairāk jāņem vērā, lai mēs netiktu aizskaloti projām.

Ps.63-1 Dāvida dziesma, kad viņš bija Jūdas tuksnesī.
2 Kungs, Tu esi mans Dievs, es meklēju Tevi, pēc Tevis slāpst mana dvēsele, pēc Tevis tvīkst mana miesa kā sausa un izkaltusi zeme, kur nav ūdens.
3 Es esmu raudzījies pēc Tevis Tavā svētnīcā, lai redzētu Tavu spēku un Tavu godību,
4 jo Tava žēlastība ir labāka par dzīvību. Manas lūpas lai Tevi slavē.
5 Tā es Tevi teikšu visu mūžu, Tavā Vārdā pacelšu savas rokas.
6 Kā ar taukumiem un gardumiem ir pamielota mana dvēsele, un mana mute daudzina Tevi ar gaviļu pilnām lūpām,
7 kad es Tevi pieminu apguldamies un par Tevi domāju uzmozdamies.
8 Tu esi bijis mans palīgs, un Tavu spārnu ēnā es līksmojos.
9 Mana dvēsele Tev pieķeras, Tava labā roka mani tur.
10 Bet tie, kas meklē manu dzīvību un gribētu mani pazudināt, nogrims zemes dziļumos.
11 Tos nodos zobena asmenim, tie kļūs vilkiem par laupījumu.
12 Bet ķēniņš priecāsies Dieva žēlastībā: ikviens gūs godu un slavu, kas pie Viņa zvēr; taču melkuļu mute tiks aizbāzta.


Svētajam Gara ir kaut kas ko teikt par tām dienām, kurās mēs dzīvojam. Mēs daudzreiz kļūdāmies, nedodami iespēju Svētajam Garam runāt un likt mums saprast ko nozīmē šis laiks, kurā mēs dzīvojam. Bet viņš runā viņš zina, kas mums nākotnē tuvojas Tāpat bieži runā baiļu un nedrošības balsis, kas traucē mūsu attiecības ar Dievu. Bet mums ir jāļauj ticībai uzbrukt problēmai caur Dieva vārdu.
Jesajas 60:2-Tik tiešām, tumsība apklāj zemi un dziļa krēsla tautas, bet pār tevi uzlec kā saule Tas Kungs, un Viņa godība parādās pār tevi.
Vārds saka, ka, ja pasaulei kļūstot aizvien tumšākai draudze atspīdēs ar vien lielākā spožumā. Nākamā balss ir Tava paša. Tavas darbības rezultāti ietekmē tieši tie vārdi , kas nāk ārā no tavas mutes.

Marka ev. 4-‘’Ja kam ausis ir dzirdzēt, tas lai dzirdz.
(New International) Bībeles tulk. Anģļu val to izsaka šādi-Rūpīgi apsver un izanalizē ko tu saklausi.
Paplašinātā Bībele angļu val interpretē šādi-‘’Esi uzmanīgs par to, ko tuklausies’’
Sal. Pam 8:34-Labi ir cilvēkam, kas mani paklausa, būdams cauru dienu nomodā pie manām durvīm un stāvēdams atslējies pret manu durvju balstu stabiem!
Marka 4:23-24-Ja kam ausis ir dzirdēt, tas lai dzird."
24 Un Viņš tiem sacīja: "Ievērojiet, ko jūs dzirdat. Ar kādu mēru jūs mērojat, mēros jums un pieliks jums vēl klāt.

Svētrunu gatavojot izmantota grāmata Ikdienas veltījumi ticības celšanai 3`veltījums, kas dos spēku tavai ticībai

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru