2010. gada 2. augusts

Meklē Dieva vaigu 1 Daļa

Meklē Dieva vaigu
Psalms 27:8-9 Mana Sirds turas pie Tava vārda:’’ "Meklējiet Manu vaigu!" Es meklēju, Kungs, Tavu vaigu.
Neapslēp no manis Savu vaigu un neatstum Savu kalpu dusmās - Tu esi mans palīgs! Neatmet mani un neatstāj mani, Tu Dievs, mans pestītājs!

1. Kas ir Tavs mierinājums Grūtībā?
Kad ļaundari, mani pretinieki un ienaidnieki laužas uz mani, lai saplosītu manu miesu, viņi klups un kritīs.
Kad bruņoti pulki nostājas pret mani, mana sirds ir bez bailēm; kad pret mani ceļas karš, arī tad es esmu pilns paļāvības.
(2-3 pants)
Ja mans tēvs un mana māte mani atstātu, tad Tas Kungs mani pieņems.(10 pants)
Vienu es izlūdzos no Tā Kunga, pēc kā es kāroju: ka es varu palikt Tā Kunga namā visu savu mūžu, skatīt Tā Kunga jaukumu un pielūgt Viņu Viņa svētajā vietā(4.pants)

Uz Tevi paļaujas, kas pazīst Tavu Vārdu, jo Tu, Kungs, nepamet tos, kas Tevi meklē. (Psalms 9:11)
Mēs, daudzi kristieši vēlamies saņemt atbildes uz savām lūgšanām, vajadzībām un problēmām. Mēs vēlamies arī „piedzīvot Dievu”, bieži vien ar to domādami dažādas neparastas izjūtas un piedzīvojumus.
Tas Kungs skatās no debesīm uz cilvēku bērniem un raugās, vai jel kāds ir sapratīgs un meklē Dievu. (Psalms 14:2)
„Mūsu dzīves galvenā jēga ir meklēt Tā Kunga vaigu”, Jo Dievs ir brīnisķīgs un ja mēs klaudzināsim tad viņš atvērs savas durvis un mēs ieiesim un varēsim veidot ar viņu attiecības. Ja Dievs klauvē pie mūsu sirds durvīm, tad arī mums vajadzētu atvērt tās viņam, lai viņš varētu ienākt mūsu sirdī, un strādāt, veidot mūs, izlejot savu žēlastību un Svēto Garu par mums. Nevis izjūtas. Nevis piedzīvojumus. Pat ne Viņa svētības. Bet Viņu Pašu! Kādu cilvēku mēs varam saukt par saprātīgu? Tādu, kurš ikdienas regulāri un disciplinēti meklē Viņa vaigu savā lūgšanu kambarī un lasot Bībeli. Pat daudziem kristiešiem nav regulāras un personiskas attiecības ar savu Dievu. Bet Dieva vārds saka: „Meklējiet Viņu, kamēr Viņš vēl ir atrodams”. Dievs mums katram šodien dot iespēju meklēt Viņu. Reiz mēs visi stāvēsim Dieva troņa priekšā, bet tad vairs nebūs ne otrās, ne trešās iespējas! ”
Jā- mums vajadzētu veidot ar Dievu disciplinētas attiecības, vairāk meklēt viņu, jo kad būs Jēzus atnākšana mums nebūs izvēle, tad viņš mūs sūtīs uz 2 ceļiem Taisnie Debesīs, Netaisnie ellē.
No Tava vaiga es gaidu spriedumu par sevi, Tavas acis redz to, kas ir taisnība. (Psalms 17:2)
Es saku uz To Kungu: "Tu esi mans Kungs, bez Tevis man nav nekā cita laba." (Psalms 16:2)
„Kad mēs piedzīvojam Dieva tuvumu emocionāli, tas ir labi”,Taču, ja piedzīvoju Viņa tuvumu, bet nepazīstu Viņu pašu, tad tas nav labi, tā ir elkdievība!
Mani soļi ir cieši turējušies pie Tavām tekām, manas kājas savā gājumā nav ļodzījušās. (Psalms 17:5) Kad ir labākais laiks attiecībām ar Dievu? Vieniem tās ir rīta stundas, bet citi domā – vai nav vienalga, ka tikai lūgts! „Vai nav labāk un pareizāk sarunāties ar savu Tēvu lūgšanu kambarī pirms esmu sācis dzīvot šo dienu, nevis beidzis?”- jautā
Tu darīji man zināmu dzīvības ceļu, Tu piepildi mani ar prieku Sava vaiga priekšā, un jaukas, svētības pilnas dāvanas pie Tavas labās rokas ir mūžīgi. (Psalms 16:11)
„Kur mēs piedzīvojam prieku un mieru? Dieva vaiga priekšā”,
kšējs miers un prieks vienmēr nenozīmē ārēju smaidiņu uz lūpām. Iekšējs miers un prieks ir kaut kas daudz vairāk. Tas ir augstāks par katru cilvēcīgu saprašanu. Tā ir stabilitāte Dievā, kas ir pāri mūsu emocijām. Cik gan viegli Dieva meklēšana arī mūsu lūgšanu kambaros var pārvērsties par emociju meklēšanu! Taču, ja Svētais Gars ir Dieva Trīsvienības trešā Persona, tad mums arī jāmeklē Viņš kā Persona! Kad tu esi meklējis Viņu Pašu, tad tu vari lūgt arī Viņa svētības. Ja ir otrādi, tad tā ir elkdievība!”
Viņš izstiepa Savu roku no augšienes, satvēra mani un izvilka no lielajiem ūdeņiem. Viņš mani izrāva no stipra pretinieka rokām, no maniem naidniekiem, kas mani, pārmērīgi stipri būdami, māca. (Psalms 18:17-18) Turēsimies pie mūsu Tēva rokas,jo viņš izrauj ārā mūs no posta. Pamatojoties uz tuvām un personīgām attiecībām ar savu Kungu, es varu mierīgi sagaidīt spriedumu no Viņa”, Man ir paļāvība, ka mans Tētis debesīs būs man labvēlīgs, jo man ir attiecības ar Viņu. Es katru rītu skatu Viņa Vaigu. Es redzu Viņa attēlu. Kas ir šis Dieva attēls? Dieva attēls ir Bībele. Tā ir grāmata par manu Tēti! Manī ir miers pat tad, kad cilvēcīgi spriežot, nevajadzētu būt mieram. Dievs izrauj mani no maniem ienaidniekiem, problēmām. Velns un problēmas ir stiprākas par tiem, kas nemeklē Dievu. Bet to, kurš meklē Viņa vaigu, Dievs izrauj ārā no velna varas!” “Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! Kas Man tic, kā rakstos sacīts, no viņa miesas plūdīs dzīva ūdens straumes.” To Viņš sacīja par Garu, ko vēlāk dabūja tie, kas Viņam ticēja; jo vēl nebija Gara, tāpēc ka Jēzus vēl nebija iegājis skaidrībā. Daudzi no tautas, kas šos vārdus dzirdēja, sacīja: “Šis tiešām ir gaidāmais pravietis.” Cits sacīja: “Šis ir Kristus.” Bet citi sacīja: “Vai gan no Galilejas jānāk Kristum? Vai nav sacīts rakstos, ka Kristus nāk no Dāvida dzimuma, no Betlēmes ciema, kur dzīvoja Dāvids?” Tā šķelšanās cēlās tautā Viņa dēļ. Daži no viņiem gribēja Viņu gūstīt, tomēr neviens rokas pie Viņa nepielika.”
(Jņ. 7:37–44) esiet skaidrā prātā, esiet modrīgi! Jūsu pretinieks velns staigā apkārt kā lauva rūkdams un meklē, ko tas varētu aprīt.” (1. Pētera 5:8) „Esiet skaidrā prātā, esiet modrīgi! Jūsu pretinieks staigā apkārt kā lauva rūkdams.” Viens no svarīgajiem ieročiem, kā mēs varam pretoties šim pretiniekam, ir skaidrais saprāts. „Esiet skaidrā prātā!” Kamēr mēs esam skaidrā prātā un nomodā, pretinieks mūs nevarēs apturēt, un mēs tuvosimies vienmēr tuvāk un tuvāk mūsu mērķim.
Savu Sirdi atdodu-
Savu sirdi atdodu
Un visu, kas man dārgs -
To visu nolieku
Pie Tavām kājām, Kungs
Tev sapņus atdodu
Un savu taisnību
Un visu lepnumu
Par jaunu dzīvi solītu
Un es atdodu
Visu Tev, visu Tev
Un es atdodu
Visu Tev, visu Tev.
Tev dziedu dziesmu šo
Pie krusta gaidot es,
Kas pasaulei ir dārgs,
Man neskaitās nekas
Tava Vārda godību
Es vēlos iepazīt,
Gūt prieku mūžīgu,
Pat bēdās dalītu.
Dieva Vaigs nozīmē prieku tiem, kas pazemīgi pieņem Dievu.
Kā meklēt Dieva vaigu?
a) Meklē autentisku pieredzi ar Dievu
b) Meklē Dieva mīlestības apliecinājumu Dieva vārdā.
c) Meklē Dieva skaistumu, kas atklājies Kristū Jēzū.

2.Kor. 4:3-6
Ja mūsu evaņģēlijs ir aizsegts, tad tas ir aizsegts tiem, kas pazūd,
kuriem šīs pasaules dievs ir apstulbojis neticīgo sirdi, ka tiem nespīd Kristus godības evaņģēlija gaišums, kas ir Dieva attēls.
Jo mēs nesludinām paši sevi, bet Kristu Jēzu, To Kungu, mēs paši esam jūsu kalpi, Jēzus sūtīti.
Jo Dievs, kas ir sacījis, lai gaisma aust no tumsības, ir atspīdējis mūsu sirdīs, lai dotu Dieva godības atziņas gaismu Kristus vaigā
Ps. 100

Pateicības psalms. Gavilējiet Tam Kungam, visas pasaules zemes!
Kalpojiet Tam Kungam ar prieku, nāciet Viņa vaiga priekšā ar gavilēm!
Atzīstiet, ka Tas Kungs ir Dievs, Viņš mūs ir darījis - un ne mēs paši - par Savu tautu un par Savas ganības avīm.
Ieeita pa Viņa vārtiem ar pateikšanu, Viņa pagalmos ar teikšanu! Pateicieties Viņam, slavējiet Viņa Vārdu!
Jo Tas Kungs ir laipnīgs, Viņa žēlastība paliek mūžīgi, un Viņa patiesība pastāv uz radu radiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru