2010. gada 17. augusts

Esi Drošs Jēzū 1.Daļa


Mt. 9:1-8
1 Viņš kāpa laivā, pārcēlās un nāca Savā pilsētā.
2 Un redzi, pie Viņa atnesa triekas ķertu cilvēku, tas gulēja gultā. Kad Jēzus viņu ticību redzēja, Viņš sacīja uz triekas ķerto: "Ņemies drošu prātu, dēls, tavi grēki tev piedoti."
3 Un redzi, daži no rakstu mācītājiem sacīja pie sevis: "Šis zaimo Dievu."
4 Un Jēzus, viņu domas redzēdams, sacīja: "Kāpēc jūs domājat ļaunu savās sirdīs?
5 Kas ir vieglāk - vai sacīt: tev tavi grēki piedoti, - vai sacīt: celies un staigā?
6 Bet lai jūs zinātu, ka Cilvēka Dēlam ir vara virs zemes grēkus piedot." Viņš saka uz triekas ķerto: "Celies, ņem savu gultu un ej uz mājām."
7 Un tas cēlās un gāja uz mājām.
8 Bet, kad ļaudis to redzēja, tie brīnījās un slavēja Dievu, kas tādu varu devis cilvēkiem.
Vienīgais drošais avots cilvēka dzīvē, tas ir Dievs un Jēzus Kristus, kuru Dievs sūtīja pie mums. Mums ir jāiemācās pasmelt no Viņa mūsu apmierinājumu caur ikdienas sadraudzību ar Viņu un uzticēšanos Viņam. Visu, kas mums nepieciešams dzīvē, var atrast Viņā. Jo vairāk mēs iepazīstam Viņu, jo nozīmīgāka un pilnvērtīgāka kļūst mūsu dzīve.
Jaņa ev. 4:13-14
Jēzus atbildēja viņai: "Ikvienam, kas dzer no šī ūdens, atkal slāps.
Bet, kas dzers no tā ūdens, ko Es tam došu, tam nemūžam vairs neslāps, bet ūdens, ko Es tam došu, kļūs viņā par ūdens avotu, kas verd mūžīgai dzīvībai." Jums slāps atkal un atkal, līdz tam laikam, kamēr jūs neatradīsiet apmierinājumu tajās lietās, kuras Dievs ir paredzējis priekš jums. Nekas nevar sniegt ilglaicīgu apmierinājumu, kā tikai Dieva dāvana, kas ir Jēzus Kristus.
Ps 34:8-10
Tā Kunga eņģelis apmetas ap tiem, kas Viņu bīstas, un tos izglābj.
Baudiet un redziet, cik Tas Kungs ir labs. Svētīgs tas cilvēks, kas pie Viņa tveras un uz Viņu paļaujas!
 Bīstieties To Kungu, jūs Viņa svētie, jo, kas Viņu bīstas, tie nepazīst trūkuma.
Jēzus nekad neatnāks, līdz tam laikam, kamēr tu viņu neuzaicināsi.
Dievs ir gaisma, un Viņā nav it nekādas tumsības. 1.Jāņa 1:5
Kas nemīl, nav Dievu atzinis, jo Dievs ir mīlestība. 1.Jāņa 4:8
23. Psalms un 27. Psalms
Jēzus Kristus ir tas pats
Jēzus Kristus ir tas pats
Vakar, šodien un mūžīgi.   2X

Lieli ir viļņi un bailes pārņem mūs,
bet Jēzus ir lielāks, ar vārdu jūru klusina.

Jēzus Kristus ir tas pats
Vakar, šodien un mūžīgi.   2X

Vientuļš un pamests, bez palīdzības, viens,
bet Jēzus saka: „Esi drošs un nebīsties!”

Jēzus Kristus ir tas pats
Vakar, šodien un mūžīgi.   2X


Jē-ē-zus, dziedini salauzto
Glā-ā-bējs, mierini satraukto
Pestītājs, Tevi uzlūkoju es
Varenais, taisnīgs un žēlsirdīgs

Tu žēlastī-ī-bas Dievs
Tu mana ieprieca, miers
Esmu dzīvs, jo reiz dzīvoji tu
Tu pieņēmi salauzto
Dziedini, atjauno
Esmu dzīvs, jo reiz dzīvoji tu
Es Tevī brīvs

Tu mana drošība, mana rītdiena,
Kas vēl notiks Tev zinā-āms jau
Sapņi, cerības, domas slepenas
Viss ko vēlos- Tev zinā-āms jau

Viss ko baidījos, kas man sirdi spiež
To es uzticu tika-ai Tev
Tu katra ieelpa, spēka avots man
Esi dzīvības devējs man

Stiprā Klints

Es nebaidos sāpēm stāties pretī
Es nebaidos bailes aizdzīt prom
Es nebaidos grūtībām iet cauri
Un izmisumu dzīt prom

Jo Jēzu – mana stiprā Klints
Pie Tevis pieķeros un vaļā nelaižos
Tu esi pamats man – ar Tevi nekrītu
Tev cieši pieķeros

Es nebaidso apliecināt skaļi
Un nevēlos klusēt vairs

Jā, Jēzu – mana stiprā Klints
Pie Viņa pieķeros un vaļā nelaižos
Viņš ir pamats man – ar Viņu nekrītu
Pie Viņa pieķeros


Kungs mani uzklausi un katru lūgšanu
Ar patiesīgu sirdi sāpēs sacītu
Tev lūdzu neatstāj mani brīdī grūtākā
Tu vienmēr paliec klāt un mani pasargā

Tavs tuvums mieru dod
Dod spēku nespēkā man pastāvēt

Tevī Kungs savu cerību
Ticību un mīlestību, drošību un paļāvību
Tevī Kungs, Tevī Kungs,
Tevī Kungs, jā, Tevī Kungs
To visu atrodu

Pat bēdas man caur Tevi cerība var kļūt
Un ikviens pārkāpums var piedots aizmirsts būt
Tu mana ieprieca, ko vairāk vēlēties?
Tu vienmēr paliec klāt un mani pasargā



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru