2009. gada 7. marts

Vakara lūgšana!

Ak,Dievs! Tu neesi nekas cits kā mīlestība,bet
Tu esi cita mīlestība. Tu neesi nekas cits kā taisnīgums,
bet Tu esi cits Taisnīgums.
Ja manī trūkst mīlestības vai taisnīguma, neatgriezeniski attālinos no Tevis un mana ticība ir tikai elkdievība.
Lai ticētu Tev,man ir jātic mīlestībai un taisnīgumam,un labāk tūkstoš reižu ticēt tiem,
nekā lieki izteikt Tavu vārdu.
Ārpus mīlestības un taisnīguma es nekad nespēšu Tevi atrast,un visi,
kurus tie vada,ir ceļā pie Tevis.
Bet,lai Tevi pielūgtu garā un patiesībā,man ir jātic,
ka mans taisnīgums -tas pats, ko es nekad neīstenoju-vēl nav Taisnīgums un mana mīlestība
vēl nav Mīlestība. Jo nepilnīgas ir mūsu zināšanas un nepilnīgi mūsu pravietojumi, taisnīgums var kļūt par mūsu elku, un varbūt pat mīlestība!
Ak, Dievs,kas esi pāri visiem vārdiem un domām,
pāri visiem ideāliem un vērtībām!
Ak,dzīvais Dievs!
/Kardināls Anrī de Libaks/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru