2010. gada 1. jūnijs

Lūgšana

Lūgšana pirms ēšanas
Tēvs, caur Jēzu Kristu, mūsu Kungu, kas sēd pie Tavas labās rokas, es nāku ar šo pateicības lūgšanu Tava troņa priekšā. Paldies, Tēvs, ka Tu uzklausi manu lūgšanu un gādā, lai mēs, Tavi bērni, vienmēr būtu paēduši un mums nekā netrūktu, un lai mums un mūsu bērniem visa kā būtu diezgan. Es pateicos par laicīgo dienišķo maizi, ko Tu mums esi devis un dod vienmēr, lai mums būtu pilnīga iztikšana. Paldies Dievs, par svētību, ka vienmēr pilns ir mūsu galda grozs, un ka Tu, Tēvs, bagātīgi klāj mūsu galdu un nekad neatstāj mūs izsalkušus, bet vienmēr paēdini, lai mēs varētu strādāt, Tevi pielūgt, godināt, slavēt un Tev kalpot ar visu savu sirdi, ar visu savu dvēseli un ar visu savu prātu, gribu un spēku.
Paldies, Kungs, ka Tu esi mans gans un ka man netrūks nenieka, un ka Tu man liec ganīties zāļainās ganībās un mani vadi pie skaidra ūdens. Es pateicos, ka Tu atspirdzini manu dvēseli un ved mani pa taisnības ceļiem Sava Vārda dēļ. Jebšu es arī staigāju tumšā ielejā, taču ļaunuma nebīstos, jo Tu esi pie manis, Tava gana vēzda un Tavs gana zizlis mani iepriecina... Tu svaidi ar eļļu manu galvu, mans kauss ir piepildīts pilns līdz malai. Tiešām, labums un žēlastība mani pavadīs visu manu mūžu, un es palikšu Tā Kunga namā vienmēr (Ps.23:1-6).
Tēvs, Jēzus Vārdā es Tev pateicos par Tavu apsolījumu, ka Tu vienmēr apmierinu ikvienu mūsu vajadzību pēc Savas godības pilnās bagātības Jēzū Kristū! Kungs Jēzu, esi mūsu viesis un svētī to visu, ko Tu mums esi devis. Tavā svētajā Jēzus Vārdā mēs lūdzam:
,,Mūsu Tēvs debesīs! Svētīts lai top Tavs Vārds. Lai nāk Tava valstība, Tavs prāts lai notiek kā debesīs tā arī virs zemes, Mūsu dienišķo maizi dodi mums šodien. un piedodi mums mūsu parādus, kā arī mēs piedodam saviem parādniekiem, un neieved mūs kārdināšanā, bet atpestī mūs no ļauna. Jo Tev pieder Valstība, spēks un gods mūžīgi mūžos.
Āmen!’’ (Mt.6:9-13).
____________

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru