2010. gada 21. jūnijs

*

Dievs,dod man laiku ar Tevi parunāt,
Un esi šodien man tuvu klāt!
Dievs,dod man spēku Tev blakus iet,
Un kopā ar Tevi priekos smiet!

Dievs,palīdzi stiprai būt šodien un rīt,
Lai ļaunums kā maska no acīm man krīt!
Un dod'i man prātu,kā nākotni celt,
Kur Tavu pasniegto grūtumu velt...

Dievs,dod man laiku,lai gaidīt protu,
Lai Tavus padomus sirds izskaidrotu!
Un ļauj man maldīties,atrast un gūt,
Ļauj vienmēr,ik dienu,blakus tev būt!

Dievs,dod man spēku,lai piedot es varu
It visiem,kas sāpīgi pāri man dara!
Dievs,palīdzi saprast,kā reiz tā var būt,
Ka tikai caur ciešanām laimīgs var būt?...

Dievs,palīdzi mīlēt ar atvērtu sirdi!
Vai lūgšanu manu Tu uzklausi...,dzirdi?
Dievs,dod...,un es simtkārt pretī Tev došu!
Es visus,kas sauks mani,samīļošu..

Es centīšos dzīvot ar dvēseli skaidru,
Un katram es došu,ko pati sev gaidu...
Dievs,esi ar mani!...Tāpat,kā arvien'u!
Es došu Tev savas sirds pavedienu..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru