2010. gada 23. jūnijs

Man nevajag

Man nevajag kroni no ozolu lapām,
Man nevajag saulgriežos uguni kurt.
Man nevajag zīlēt, man nevajag burt!

Man nevajag pīlādžus likt pie durvīm,
Man nevajag līgot un pantiņus skaitīt,
Man nevajag laimi no papardēm gaidīt!

Man nevajag lēkt pār Jāņuguns liesmām,
Man nevajag vārtstabos bungas sist,
Man nevajag līgot un grēkā krist!

Man vajag vien Dieva svētību dzīvei,
Man vajag tik Viņu pielūgt un godāt,
Man vajag ar ticību sirdi sev rotāt!

Man vajag nomesties ceļos un lūgties,
Man vajag no grēkiem reiz vaļā tikt,
Lai varu es mūžībai pamatu likt,

Man vajag dvēselei lūgšanas elpu,
Man vajag Dievu pielūgt un sveikt,
Lai varu uz zemes šo distanci beigt...

Man vajag šai dzīvē kā lielāko balvu
No Dieva godības vainagu gūt,

/Edvīns Jansons/

1 komentārs:

  1. Edvīn, rakstu mācītāj...
    Ko gan Tu vari iemācīt, ārdīdamies pa zemi.
    Biļete Tev uz debesīm ir. Un tas ir labi. Bet, eņģeļiem tagad darbiņš,- slieksnis jāpaplašina.
    Andis Garais

    AtbildētDzēst