2010. gada 21. jūnijs

Esi Stiprs Kungā

Tu jautā: ‘’Ko es pats nevaru izdarīt, bet viņš var?’’ Atbilde ir vienkārša: būtībā visu, kas Tēva acīs ir labs un pieņemams.

Ebrejiem 13:21-Tas lai ikkatrā labā darbā dara jūs spējīgus piepildīt Viņa gribu, jūsos to padarot, kas Viņam labi patīk caur Jēzu Kristu, Viņam lai ir gods mūžu mūžos. Āmen.
Jēkaba 1:17- Katrs labs devums un katra pilnīga dāvana nāk no augšienes, no gaismas Tēva, pie kura nav ne pārmaiņas, ne pārgrozības ēnas.
Būtu noderīgi uzskaitīt vismaz dažas lietas, ko Dievs spēj. Jo vairāk mēs mācīsimies slavēt Dievu par to, ko viņš var izdarīt, jo mazāk mēģināsim paši paveikt to, ko nemaz nespējam.
Viņš spēj palikt uzticīgs ikvienam savam solījumam.
1.Kor.1:9-Dievs ir uzticīgs, kas jūs aicinājis Sava Dēla Jēzus Kristus, mūsu Kunga, sadraudzībā.
Jēzum ir viss iespējams, viņam nav nekas neiespējams,viņš mums dod brīvību, mums tik jāpaļaujas uz viņu...
Viņš spēj paveikt lietas, kas tālu pārsniedz manas saprašanas robežas.
Efeziešiem 3:20-Bet Viņam, kas, darbodamies mūsos ar Savu brīnišķo varu, spēj darīt daudz vairāk par visu, ko lūdzam vai saprotam,
Ļausimies darboties Dievam mūsos, jo viņš ir liels Dievs un grib darīt varenas lietas. Mums jālūdz un jātic, un tad viņš darīs varenas lietas. Jo viņš ir varens Dievs, viņš mums dod spēku, tversimies pie viņa rokas, un iesim pa viņa ceļiem, jo neviens nav cik brīnišķīgs,kāds ir mūsu mīļais Debesu Tēvs.
Viņš spēj mani pasargāt līdz dienai, kad paņems mani debesīs.
Filipiešiem 1:6- būdams pārliecināts, ka tas, kas jūsu sirdīs labo darbu iesācis, to pabeigs līdz Kristus Jēzus dienai.
Viņš spēj mani nekad nepamest, jo viņš pats piešķir spēku ar mani noslēgtajam līgumam. Dievs mūs nekad nepametīs, viņš būs ar mums ik dienas.. tikai vai mēs viņu neatstāsim,un neattālināsimies,bet tas Kungs mīl visus un ar mums paliks ik brīdi uz mūžu mūžiem.
1.Tesaloniķiešiem 5:24- Jūsu aicinātājs ir uzticams. Viņš būs arī darītājs.
Viņš spēj mani ik dienas vest un vadīt savā gribā. Mums ir svarīga Dieva griba, jo visam ir jānotiek, pēc viņa gribas un viņa prāta, nedarīsim pēc sava prāta, jo tā mēs varam iekrist maldos un nojiet no ceļa, bet mums ir jādara pēc tā Kunga prāta.
Filipiešiem 2:13- Jo Dievs ir tas, kas jums dod gribu un veiksmi pēc Sava labā prāta.
Viņš spēj mani atturēt no grēka un atklāt sātana viltīgos nodomus.. Debesu Tēvs pasargā mūs no ļaunā, jo sātans grib mūs maldināt, jaukt laukā mūsu nodomus,bet neviens mums to nevarēs darīt, ja būsim ar Tevi,jo Tu esi tas, kas mums vajadzīgs. Lai Tev Slava un Gods mūžu, mūžos Āmen.
2.Tesaloniķiem 3:1-3-Beidzot, brāļi, lūdziet par mums, lai mūsu Kunga vārds turpina savu gaitu un manto godu tāpat kā pie jums
un lai mēs tiekam paglābti no nekrietnajiem, ļaunajiem cilvēkiem: ne jau visiem ir ticība.
Tas Kungs ir uzticams. Viņš jūs darīs stiprus un pasargās no ļauna.
Viņš spēj darīt man saprotamu viņa vārdu Svētajā Garā.
Jāņa 16:13- Bet, kad nāks Viņš, Patiesības Gars, Tas jūs vadīs visā patiesībā; jo Viņš nerunās no Sevis paša, bet runās to, ko dzirdēs, un darīs jums zināmas nākamās lietas.
Viņš spēj zināt visas lietas un virzīt manu nākotni viņā. Dievs zina visus mūsu nodomus, un viņam priekš mums arī ir paredzēta mūsu tālākā nākotne.
Efeziešiem 1:3-44- Lai slavēts mūsu Kunga Jēzus Kristus Dievs un Tēvs, kas mūs Kristū ir svētījis ar visāda veida garīgu svētību debesīs.
Viņā Tas mūs pirms pasaules radīšanas izredzējis, lai mēs būtu svēti un nevainojami Viņa priekšā mīlestībā.
Pēc Savas gribas labā nodoma Viņš jau iepriekš nolēmis, ka mums būs Viņa bērniem būt caur Jēzu Kristu,
par slavu Viņa augstajai žēlastībai, ar ko Tas mūs apveltījis Savā mīļotajā Dēlā.
Viņā mums dota pestīšana Viņa asinīs, grēku piedošana pēc Viņa bagātās žēlastības,
kurā Tas pārpilnībā mūs apveltījis ar visu gudrību un atziņu,
atklādams mums Savas gribas noslēpumu pēc Sava labā nodoma,
kuru Tas, laikiem piepildoties, bija apņēmies novest līdz galam, visu apvienojot zem vienas galvas - Kristus, gan to, kas debesīs, gan to, kas virs zemes.
Viņš ir tas, ar kura gādību arī mēs esam kļuvuši par mantiniekiem, kas pēc Viņa nodoma - Viņš visu vada pēc Sava gribas lēmuma - bijām izredzēti
jau iepriekš savu cerību likt uz Kristu, lai tādējādi pagodinātu Dieva varenību.
Viņā arī jūs esat dzirdējuši patiesības vārdu, savas pestīšanas evaņģēliju, un, Viņam ticēdami, esat saņēmuši Svētā Gara zīmogu pēc apsolījuma,
kas ir mūsu gaidāmā mantojuma ķīla, līdz reiz iegūsim pestīšanas pilnību par slavu Viņa varenībai.
Viņš spēj dot perspektīvu manai šīszemes dzīvei.
Filipiešiem 3:20- Mūsu piederība ir debesīs, no kurienes mēs arī gaidām Pestītāju, Kungu Jēzu Kristu,
Viņš spēj nekad nemainīties. Viņš vienmēr būs Dievs, manā dzīvē. Viņš būs ar mums, un mūsu dzīve būs kopā ar viņu, ja mēs to pieņemsim.
Ebrejiem 13:8- Jēzus Kristus vakar un šodien tas pats un mūžīgi.
Viņš spēj vairs nekad nepieminēt manu grēku.
Psalmi 103:12- Cik tālu ir rīti no vakariem, tik tālu Viņš atliek mūsu pārkāpumus nost no mums;

Mums jābūt patiesiem Dieva klātbūtnē, kurš pats ir patiess. Dievs spēj visu- viņš ir spēcīgs.
Filipiešiem 4:13-Es visu spēju tā spēkā, kas mani dara stipru.
Viņš lieto savu spēku mūsu labā nevis pret mums.
‘’Es Lūdzu, lai jums būtu apgaismota gara acis, lai jūs zinātu, kādu cerību dod viņa aicinājums un kādu godības bagātību viņš savējiem liek iemantot, un cik pārlieku liels ir viņa spēka mērs, kas parādās mums ticīgajiem.
Sal.pam 18:10-‘’Tā Kunga vārds ir stipra pils, taisnais dodas turp un top pasargāts.
Dievs ir stipra pils. Viņš mums dod vietu, kur atnākt un būt drošībā.
Psalms 46:2- ‘’Dievs ir mūsu patvērums un stiprums, tiešām spēcīgs palīgs bēdu laikā.
Dievs mūsu Tēvs ir apņēmies mūsu pasargāt. Viņa spēks ir neierobežots un ir pieejams mūsu aizsardzībai. Mēs varam atstāt sevi viņa ziņā un teikt:’’Man vienalga, ko saka apstākļi, man vienalga, kādas var būt sekas. Es zinu, ka tu kā mans Tēvs esi apņēmies lietot visu savu spēku, lai mani aizsargātu,un tu nepieļausi, ka ar mani notiktu kaut kas tāds, kas nesaskanētu ar Tavu plānu un nodomu.Tādēļ es uzticos, ka tu mani visur vedīsi un man teiksi, ko darīt.
Tādēļ Dievs mūsu Tēvs, kurš mūs bezgalīgi mīl, vēlas Jēzū dot visu, kas viņam ir un kas viņš ir.
Gaidot uz viņa mīlestību un nodošanos, mums ir jāļauj viņam rīkoties saskaņā ar viņa prioritātēm.
Jer.32:27- "Redzi, Es esmu Tas Kungs Dievs pār visu miesu! Vai tad Man būtu kas neiespējams?

Tas Spēj, kurš tic.
Ja domā-pārspēts esmu, tāds tu arī esi.
Ja domā-uzdrīkstēties nespēšu, tu klāt tam neķersies.
Ja uzvarētājs vēlies būt, bet baidies, ka tas nebūsi-
Tev uzvarēt maz izredžu.
Ja Tev šķiet- es zaudēšu, tu zaudējis jau esi.
Jo pasaulē ir likums šāds,
Ka veiksmīgs tikai tas,kurš grib,
Kurš domā, ka viņš spēj.
Tā dzīves cīņā ne vienmēr
Uzvar stiprākais vai ātrākais,
Bet allžaž tas,
Kurš domā, ka viņš spēj
Kas notiek, kad es paklūpu savā ticībā?
Vai tev kādreiz nav liecies, ka Dievs vairs neveļas ar tevi strādāt, jo tu ej klupdams un krizdams, nevis stingri staigā Ticībā? Vai reizēm neesi baidījies, ka Dieva iecietībai pret tavām kļūdām ir robežas un ka tu iespējams, atrodies bīstami tavu šai līnijai vai esi to jau pārkāpis.

Jesajas 60:22
Dievs vēlas lai mēs nebūtu vāji, bet stipri. Vājāks kļūst par spēcīgāku tautu. Spēcīgāka tauta var pārvarēt ienaidnieka uzbrukumus. Viņi iet līdz galam. Viņi neskatās ne uz ko! Tikai lai piepildītu savu aicinājumu, un lai izdarītu ko Dievs liek izdarīt. Stipros cilvēks nebeidzas iet uz priekšu. Spēcīga tauta ir tā, kas nejiet atpakaļ, bet kura iet uz priekšu, priekšu. Tauta, kura zina Dievu, būs stipra.
Kur ir mūsu spēka un iedvesmas avots? Kad zināsim, kad mēs nākam no viņa. Tas Kurš zina kad ir no Dieva,viņš uzvedas kā Dieva Bērns.Dievs var visu. Dari, kas ir neiespējami,Dievam tādu nav, viņš spēj visu.

*Mat.4:4
* Psalms 27:1

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru