2010. gada 1. oktobris

Mūžīgā Gaisma 2.daļa


Pasaules gaišums Tu ienāci tumsā
Un acis Tu atvēri man
Mainīji sirdis, kas pielūdz nu Tevi
Lai dzīvotu cerībā mēs


Šeit esmu Tevi pielūgt
Es nāku zemu liekties
Nāku, lai Tev teiktu,
Ka esi mans Dievs
Jo Tu vien esi taisnīgs
Tu vien esi cienīgs
Tu vien esi Kungs mans brīnišķīgs

Mūžības Kungs, tik augstu celts godā
Un slavas Tu apņemts debesīs
Uz zemi, ko radīji pazemīgs nāci
Par nabagu kļuvi mūsu dēļ

Man neizprast, cik maksājam
Manu grēku pie krusta ieraudzīt!


Tad Jēzus atkal runāja uz viņiem, sacīdams: „Es esmu pasaules gaisma; kas seko man, tas patiesi nestaigās tumsībā, bet tam būs dzīvības gaisma.” Jāņa 8:12
Un jūs iepazīsiet patiesību, un patiesība darīs jūs brīvus. Jāņa 8:32 Ir svarīgi, kādā līmenī mēs zinām patiesību. Dieva Vārds ir mūsu gaisma! Cik lielā mērā mūsu prāts ir vingrināts patiesībā, cik lielā mērā mēs domājam un runājam saskaņā ar Dieva vārdu, tik lielā mērā mēs savu brīvību saņemam un arī spējam nosargāt. Kad tu pavadi laiku ar Bībeli vai arī šobrīd, kad tu klausies vai lasi Svētā Gara Spēkā pasludinātu Dzīvā Dieva Vārdu, Viņš dod tev sapratni, apgaismo tavu garu un dara izmaiņas pie tevis. Kad tu atzīsti patiesību, saproti to un spēj pareizi rīkoties, tad Dievs var atvērt debesu logus un likt svētības straumēm pārpilnībā nolīt pār mums. Jo vairāk skaidrības, jo vairāk brīvības!”

Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs. Jāņa 1:1

  1. „Lasot un studējot Bībeli, mēs varam iepazīt pašu dzīvo Dievu! Tāpēc svarīgi nākt pie sava Tēva lūgšanu kambarī un iedziļināties tajā, ko Viņš grib pateikt tieši tev. Caur Jēzu Kristu Dievs atklāja Sevi pasaulei – tev un man. Viņš vēlas, lai arī tev būtu Dieva Gars un Viņa Vārds. Dievs ir šeit, šajā grāmatā! Viņš nav iesprostots šajās lappusēs, bet tu vari Viņu iepazīt caur šo grāmatu!” Kā lai mēs iepazīstam Dievu un atrodam Viņa vaigu? Kur lai mēs Viņu meklējam un kā mēs varam dzīvot svētītu dzīvi, kas ir saskaņā ar Dieva gribu un Vārdu? „Viņš ir mana gaisma! Man pašam šī Gaisma ir jāmeklē un jāatver tai sava sirds. Es zinu Viņa patiesību, jo regulāri pavadu laiku ar Viņu un Viņa vārdu!” o vairāk es zinu patiesību, jo efektīvāk es kalpoju. Ir svarīgi ne tikai zināt, bet arī darīt, pielietot to savā dzīvē. Jo vairāk es zinu patiesību, jo brīvāks es kļūstu, jo stiprāks un veselāks es esmu. Ja es dzirdu un daru Dieva prātu, es varu dzīvot svētīgu dzīvi! Jēzus ir pasaules gaisma. Gaisma un patiesība ir viens un tas pats. Dieva Vārds ir veids, kā Viņš šo patiesību atklāj mums. Viņš var atklāt patiesību tikai tad, ja mēs to meklējam, ja klausāmies un dzirdam. Tātad, vārds no Dieva ir jāsadzird. Kā tad dzirdēt Dievu?
  2. Tu dzirdi Dievu tiešā ceļā caur Bībeli.
  3. Tu dzirdi Dievu caur cilvēkiem.

„Bez cilvēku palīdzības tev neiepazīt patiesību!” Es neko nedaru no sevis, bet runāju kā Tēvs mani mācījis Jāņa 8:19

Jēzus neko nedarīja Pats no sevis. Viņš neizdomāja jaunu mācību vai veidu, kā tuvoties Dievam. Viņš darīja un mācīja tikai to, ko Pats dzirdēja un redzēja pie Sava Tēva. Viņš varēja kalpot tādā spēkā tikai tāpēc, ka Viņam bija regulāras attiecības ar savu Tēvu debesīs.

Un kas mani sūtījis, ir ar mani. Viņš mani nav atstājis vienu, jo, kas viņam labpatīk, to es daru vienmēr. Jāņa 8: 29

Jēzus darīja tikai to, kas Dievam patīkams! Arī mēs esam aicināti ieraudzīt un darīt to, kas Dievam patīkams. Attiecības ar Dievu ietver arī darīšanu. Tās nav tikai lūgšanas un Bībeles lasīšana kambarī, bet arī paklausība šim Vārdam!

Ko es pie Tēva esmu redzējis, to es runāju; arī jūs darāt, to, ko esat dzirdējuši no sava tēva. Jāņa 8:38

Jūs Viņu nepazīstat, bet Es Viņu pazīstu. Ja Es sacītu, ka nepazīstu Viņu, Es būtu melis, līdzīgs jums. Bet Es Viņu pazīstu un turu Viņa vārdus. Jāņa 8:55

Viņš ir pasaules Gaisma un mums ir jādara Viņa griba! Kā to izdarīt?

  1. Nepalaid garām nevienu iespēju pastāstīt par Dievu
  2. Dievs dziedina
  3. Dievs veido mācekļus

Jūs esat pasaules gaišums; pilsēta, kas stāv kalnā, nevar būt apslēpta. Mateja 5:14

“Jēzus ir pasaules gaisma! Un arī mēs esam pasaules gaisma!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru