2010. gada 29. jūnijs

Pie Jēzus Kājām


Gods Lai ir Tēvam un Dēlam un Svētajam Garam, kā iesākumā bijis tā tagad un mūžīgi mūžos


Āmen


Mīļais Debesu Tēvs, Paldies par šo skaisto saulaino dienu kas mūs iepriecināja, Paldies kad atkal varam pulcēties brāļi un māsas šajā vakarā un pārrunāt atkal tavu vārdu,no kura mēs varam augt ar vien vairāk, un no tā mācīties Tēvs.Es Lūdzu Jēzus Kristus vārdā, pieskaries mūsu sirdīm Kungs, lai tajā ieplūst Tava Svētība mīļais Tēvs, jo tu mūs mīli, kādi mēs esam, šķīstī un nomazgā mūsu netīrumus, traipus kas ir mūsos. Lai Mēs varēti būt un Stāvēt Tavā priekšā tīri, balti Tēvs. Svētī Tos brāļus un māsas, kas nevarēja šovakar ierasties Kungs, pieskaries viņu sirdīm, un norādi kur ir viņa īstā vieta, vai sūti atpakaļ mūsu pulkā, tu jau visu zini labāk, Jā Kungs, Lai Tikai notiek Tavs prāts, Tēvs es Lūdzu Jēzus Kristus vārdā. Tēvs, kas paļaujas uz Tevi tie kaunā nepaliks, Jā Tēvs Stiprini mūsu paļāvību tikai uz Tevi Kungs ne uz ko citu, jo neviens nav tāds kāds esi Tu Jēzu.. Jo mēs bez Tevis neko nevaram izdarīt, mēs nenieka nespējam, Mīļais Tēvs es Lūdzu šajā vakarā, Stiprini mūs ikvienu, mūsu paļāvību tikai uz Tevi Kungs,atver mūsu gara acis Tēvs, lai mēs saskatītu tikai Tevi un neko citu, Kungs es Lūdzu Jēzus vārdā,sātanam nav vietas mūsu vidū, Atkāpies Jēzus vārdā. Lai Tev Gods un Slava Jēzus Kristus vārdā Āmen!



Pie Jēzus Kājām

Kur atrodas mīļoša sirds? Ta jā, ko tā mīl. Ta jā ko mēs mīlam, atrodas mūsu sirds. Mums pie Jēzus ir jānāk ar pazemību un mīlestību. Mīlestībai ir jāatrodas mūsos, lai tā nevar paceltis pāri, un nevarētu izkļūt no mums. Ne pa labi, ne pa kreisi. Tur kur būs mūsu sirds tur būs mīlestība. Jo Jēzus ir teicis: ‘’Mīliet viens otru, kā es mīlu Jūs” Novērtēsim to ko Jēzus ir darījis priekš mums savā mīlestībā. Kungs mums ir atvēris durvis un patiesu brīvību. Lai mēs varētu saprast viņa dāvanas un jāpaļaujas uz viņu. Apgaismo mūs, Kungs lai mēs to varētu ieraudzīt.


Mat 6:32- Meklējiet vispirms Dieva valstību un viņa taisnību. Manas avis klausa manu balsi- es tās pazīstu un tās mans seko.

Visu acis uz Tevi Kungs raugās ar cerību, Tu vienmēr uzturi un dod īstajā laikā.

Dieva vārds dzīvs un iedarbīgs.

ES ESMU PASAULES GAISMA ,KAS MAN SEKO,TAM BŪS GAISMĀ

Ieejiet pa šaurajiem vārtiem, jo plati ir vārti.un plats ir ceļš, kas ved uz pazušanu, un daudz ir tiem kas pa tiem iejiet. Cik šauri ir vārti un šaurs ir celš kas ved uz dzīvību, bet maz ir to kas atrod. Iesim un tversimies pie Jēzus kājām kas ir Gaisma. Dievs ir mūsu gaisma.
Mat.7:17

Katrs labs koks nes labus augļus. Tāpat Mums Dievam jārāda un jānes savi augļi, jo Dievs gaida no mums augļus. Ja mēs būsim ar Dievu un Dieva mīlestībā tas mēs varēsim nest Brīnišķīgus augļus.


Ieskatīsimies Jņ. 12:1-8 par Magdalēnas mīlestību.

Marija gāja pie Jēzus ar pašu dārgāko eļļu trauciņu, un svaida Jēzus kājas un tās nožāvē ar saviem matiem.Notikumā par Martu un Mariju( Lk. 10:38-42) Mēs lasām, ka Marija sēž pie Jēzus kājām un klausās viņa vārdos,arī mums vajadzētu ieklausīties Dieva vārdos.Ir vēl kāds notikums, kurā mēs varam ieraudzīt Mariju Magdalēnu(Lk. 7:37-4 kur viņa svaida Jēzus kājas ar savām asarām un slauka ar saviem matiem. Šajā notikumā Marija nāk pie Jēzus, lai tā nožēlotu savus grēkus jo to bija daudz.

Jēzus saka:” Es Tec saku viņas grēki, kuri bija daudz , ir piedoti, jo tā ir daudz mīlējusi; Bet kam maz piedod, tas mīl maz.’’

Marka 12:30-

Mateja 15:29-30

Mateja 9:30-33

Jēzus glāba tos kurus cilvēki atveda pie Kristus. Vest pie Kristus nav viegli, un tieši tāpēc to gandrīz neviens negrib darīt. Taču tad, kad pats esmu piedzīvojis Dieva mīlestību, mani neviens neapturēs.

Dievs gan ir žēlastības Dievs,taču viņš no mums, Kristiešiem, gaida ticību darbībā. Augļus jeb rezultātu visām mūsu Kristīgām aktivitātēm. Un augļi- tie vispirms ir cilvēki, kuri pievesti pie Jēzus un kuru dzīves ir izmainītas uz visiem laikiem līdz nepazīšanai. Dievs mums ir vajadzīgs, bez Dieva dzīve ir tukša. Neviens no tukšuma nevar aizpildīt kā tikai Jēzus. Tikai Jēzus Kristus un viņa vārds. Mīļie Dievs ir sūtījis savu Dēlu lai mūs glābtu Jāņa 3:16.

Dievs grib lai meklējam un spiežamies pie viņa. Dievs Mat. Ev. Saka: ‘’Nāciet visi pie manis kas esat bēdīgi un grūtsirdīgi, es Jūs gribu atvieglināt. Dieva žēlastība nekad uz mums nebeigsies. Kungs kāds esmu tāds es nāk, dari ko vēlies ar mani, lai viss notiek pēc tavas gribas un prāta.Ko sēsim paši to nopļausim, labāk sēt ar asarām, tad ar gavilēm varēsim pļaut, tā saka Tas Kungs.Mums ir jāsēj Dieva dārzā mīlestība, jo mums ir jādzīvo ar Mīlestību nevis ar naidu. Tas Tik Dievs varēs darboties un būs viņam vietas, un mums pie viņa kājām atradīsies brīnišķīga vieta. Dievs saka, kam slāpst lai nāk pie manis, Dievs mūsu Dzīvē grib redzēt Ticību un paļāvību, jo bez tās viņam nevar patikt.

Mums mūsu dzīvēs ir vajadzīgi 9 punkti.
Mīlestība

1.Jāņa 3:18- Mīlestība ir kas vairāk nekā sirds emocijas, tā nāk no prāta un tiek apstiprināta ar gribas lēmumu. Tāpēc Bībele mums pavēl” mīlēt citam citu”.Tādai mīlestībai ir augsta cena.

2. Prieks.

Filipiešiem 4:4

Prieka avots ir Dievs.

3.Miers

Ps. 4:9 Miers izpaužas kā kluss un rāms gars.

4. Pacietība Jēkaba 1:3-4

Ar šo īpašību domāta pacietība pret cilvēkiem.

5. Laipnība

Efeziešiem 4:32

6. Labprātība

1. Pētera 2:12- Būt labprātīgam nozīmē darīt labu un būt dāsnam.

7. Uzticamība

Lūkasa 16:10

8. Lēnprātība Mateja 11;29

9.Paškontrole

2. Timoteja 1:7

1 komentārs: