2010. gada 4. jūnijs

Mīsīgi vai Garīgi

Miesīgi vai garīgi!

1.Kor.1:12 Es gribu teikt to, ko pie jums visur dzird runājam, viens saka: es turos pie Pāvila, otrs: es pie Apolla, trešais: es pie Kēfas, bet ceturtais: es pie Kristus.
13 Vai tad Kristus ir dalīts? Vai tad Pāvils ir par jums krustā sists? Jeb vai jūs esat kristīti uz Pāvila vārdu?

1.Kor.3:4 Jo, kad viens saka: es turos pie Pāvila, bet otrs: es pie Apolla, - vai tad neesat miesīgi?
5 Kas tad ir Apolls, un kas ir Pāvils? Tik kalpi, ar kuru palīdzību jūs kļuvāt ticīgi, ikviens tā, kā Tas Kungs viņam devis.
6 Es dēstīju, Apolls aplaistīja, bet Dievs deva spēku augšanai.
7 Tamdēļ nav cildināms ne dēstītājs, ne laistītājs, bet Dievs, kas audzē.
8 Dēstītājs un laistītājs - abi sader kopā un katrs dabūs savu algu, pēc sava darba.
7
посему и насаждающий и поливающий есть ничто, а все Бог возращающий.
( tamdēļ gan dēstītājs , ne laistītājs nav nekas , bet Dievs , Kurš uzaudzē )
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Un tieši šodien ir tas pats : << Es esmu luterānis , es baptists , es vasarsvētku draudzē .....>> . Un vēl sliktāk : << Mēs tie pareizie , tie pārējie ir nekas... >> << Es turos pie šīs mācības , es pie tās ......>> , << Es eju pie Kaniņa , es pie Viestura ....>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Runājot par reliģiju , par nepareizām , maldu mācībām , kas pretrunās ar Dieva Vārdu , par cilvēkiem , kas cilvēku ielikti kalpošanā un ne no Dieva , par cilvēkiem , kas ieņem garīdznieku amatus baznīcās , bet paši nav pat atgriezušies un jaunpiedzimuši , nav Dieva cilvēki. Un nosaukums klāt piekarināts <> , <> , bet pēc gara un satura nav tāds un augļi ir slikti , no kuriem Jēzus mācīja mūs atpazīt viltojumus . Atpazīt citu garu cilvēkos , draudzēs , mācībās , reliģijas sistēmās , kas nav Dieva Svētais gars.

Mt.7:15 Sargieties no viltus praviešiem, kas pie jums nāk avju drēbēs, bet no iekšpuses tie ir plēsīgi vilki.
16 No viņu augļiem jums tos būs pazīt. Vai gan var lasīt vīnogas no ērkšķiem vai vīģes no dadžiem?
17 Tā katrs labs koks nes labus augļus, bet nelabs koks nevar nest labus augļus.
18 Labs koks nevar nest nelabus augļus, un nelāga koks nevar nest labus augļus.
19 Katrs koks, kas nenes labus augļus, top nocirsts un iemests ugunī.
20 Tāpēc no viņu augļiem jums tos būs pazīt.
21 Ne ikkatrs, kas uz Mani saka: Kungs! Kungs! - ieies Debesu valstībā, bet tas, kas dara Mana Debesu Tēva prātu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Bet dzīvā Dieva Draudze ir tikai viena , un Dieva kalpotāji ir tikai instrumenti Dieva rokās , un paši nav nekas ( bez Dieva Gara viņos ) ,- tik Dievs , Kurš dod garīgo izaugsmi caur saviem cilvēkiem.
Un tāpat kā pirmās draudzes laikos Korintas draudzē , tā šodien kristiešu vidū , kur dēļ sadalījuma konfescijās , novirzienos ir ķildas un šķelšanās .

1.Kor.11:11 Jo man par jums, mani brāļi, ir pienākušas ziņas no Hloes nama ļaudīm, ka jūsu starpā ir ķildas.

Garīgumu garīgi izaugušos cilvēkos varam atpazīt no vienkāršas << formulas >> - .<<... ticība, kas darbojas mīlestībā...>>

Gal.5:6 Jo Kristū Jēzū nedz apgraizīšana ko spēj, nedz neapgraizīšana, bet ticība, kas darbojas mīlestībā.

Ticība ir Dieva Vārds dzīvojošs cilvēkā , kurā tas visu pamato ,- katru savu apgalvojumu mācībā .

Jņ.3:34 Jo, ko Dievs ir sūtījis, Tas runā Dieva vārdus, jo bez mēra Viņš dod Savu Garu.

Dieva cilvēki runā saņemdams no Svētā Gara , kas mājo viņos cilvēka garā/ sirdī . Tas ir Mīlestības Gars . Vārds un Gars cilvēkā - ticība , kas darbojas mīlestībā .

Cilvēkam ir Gara augļi , pēc kuriem viņš atpazīstams :

Gal.5:22 Bet Gara auglis ir: mīlestība, prieks, miers, pacietība, laipnība, labprātība, uzticamība, lēnprātība, atturība.

Ticība , kas darbojas mīlestībā cilvēkā ,- jeb Dievs darbojas tajā caur cilvēku un uzaudzē/ uzceļ citus garīgi . Dieva Vārda pārliecība cilvēkā izpaužas darbojoties mīlestības Garā .

Kāda tad ir Dieva mīlestība , - tās izpausmes >

1.Kor.13:4 Mīlestība ir lēnprātīga, mīlestība ir laipna, tā neskauž, mīlestība nelielās, tā nav uzpūtīga.
5 Tā neizturas piedauzīgi, tā nemeklē savu labumu, tā neskaistas, tā nepiemin ļaunu.
6 Tā nepriecājas par netaisnību, bet priecājas par patiesību.
7 Tā apklāj visu, tā tic visu, tā cer visu, tā panes visu.
8 Mīlestība nekad nebeidzas,...

Pāvils šiem cilvēkiem Korintas draudzē saka , ka viņi ir miesīgi ,un viņiem ir miesīgi augļi .
Kādi ir šie augļi >

1.Kor.3:1 Ar jums, brāļi, es nevarēju runāt kā ar garīgiem, bet kā ar miesīgiem cilvēkiem, kā ar bērniem Kristū.
2 Es jums devu pienu un ne smagu barību. To jūs nevarējāt panest, arī vēl tagad nevarat.
3 Jo jūs vēl esat miesīgi. Kamēr jūsu starpā naids un ķildas, vai tad neesat miesīgi un vai nedzīvojat kā šīs pasaules cilvēki?

naids un ķildas,
3
потому что вы еще плотские. Ибо если между вами зависть, споры и разногласия, то не плотские ли вы? и не по человеческому ли обычаю поступаете?

skaudība ,strīdi , domstarpības

Gal.5:19 Bet zināmi ir miesas darbi: tie ir netiklība, nešķīstība, izlaidība,
20 elku kalpība, buršana, ienaids, strīdi, nenovīdība, dusmas, ķildas, šķelšanās, ķecerība,
21 skaudība, dzeršana, dzīrošana un tamlīdzīgas lietas, par kurām es iepriekš saku, kā jau esmu senāk sacījis: tie, kas tādas lietas dara, nemantos Dieva valstību.

netiklība, nešķīstība, izlaidība,
20 elku kalpība, buršana, ienaids, strīdi, nenovīdība, dusmas, ķildas, šķelšanās, ķecerība,
21 skaudība, dzeršana, dzīrošana un tamlīdzīgas lietas,

прелюбодеяние, блуд, нечистота, непотребство,
20
идолослужение, волшебство, вражда, ссоры, зависть, гнев, распри, разногласия, (соблазны), ереси,
21
ненависть, убийства, пьянство, бесчинство и тому подобное.

Krievu tulkojumā > laulības pārkāpšana, nešķīstība , izvirtība , elku kalpība , buršanās , ienaids , ķildas , skaudība , niknums , šķelšanās , domstarpības ( kārības ) , aplamas mācības , naids , slepkavības , dzeršana , bezgodīgums , un tml.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Lūk augļi vieni no Dieva Gara cilvēkā , un augļi miesīgam cilvēkam , viņa miesīgajā kritušajā dabā , no kuriem viss garīgums garīgi vērtējams.

Vēl piebildīšu , ka miesīgs cilvēks nespēj , nesatver no Dieva Gara nākošās lietas , un nespēj neko ne mācīt , ne citādi garīgi no Dieva kalpot , jo jaunajā Derībā ir Dieva Svētā Gara kalpošana caur cilvēkiem .

1.Kor.2:14 Miesīgais cilvēks nesatver to, kas nāk no Dieva Gara; jo tas viņam ir ģeķība, viņš to nevar saprast, jo tas ir garīgi apspriežams.
15 Garīgais cilvēks izdibina visas lietas, bet viņu pašu neviens neizdibina.
16 Jo kas ir atzinis Tā Kunga prātu, lai Viņam varētu dot padomu? Bet mums ir Kristus prāts.

1 komentārs: