2010. gada 11. maijs

Tas Kungs Tavs ārsts 3.Daļa

Vai Dieva griba ir lai dziedina visus? Dieva griba ir vēlēšanās. Dieva griba nav tas ko viņš var darīt. Dievs var darīt visas lietas, viņš ir spēcīgs.
1.Jāņa 5.Nodaļa 14-15pantam-Un šī paļāvība mums ir uz Viņu, ka Viņš klausa mūs, ja ko lūdzam pēc Viņa prāta.
Ja zinām, ka Viņš mūs klausa, ko vien lūdzam, tad zinām, ka saņemam to, ko esam no Viņa lūguši.
Uzdrīkstēšanās nevar rasties kur nav Dieva griba. Mums nevar būt uzdrīkstēšanās lūgties par kāda dziedināšanu ja tā nav Dieva griba.
Jēkaba 1.nodaļa
Lūdziet bez jebkādām šaubām. Dievs var un grib to darīt priekš manis. Jēzus ir atnācis uz zemes lai piepildītu Dieva gribu.
Ebr.10:7-Tad Es sacīju: raugi, Es nāku, grāmatā par Mani ir rakstīts, Tavu prātu darīt, ak, Dievs! -
Tas nozīmē ko darīja Jēzus tā bija Dieva griba. Iemesls kāpēc es atnācu lai Dieva griba būtu ieraugāma visiem. Ja Jēzus dziedināja tad tas nozīmē lai cilvēki dziedinātos kas nāk pie viņa. Jēzus atnāca izpildīt Dieva gribu. Bet mēs skatāmies uz viņu kāda ir viņa griba.
Mūsos mājo lielais un varenais Dievs.
• Paļaujies uz Dievu, esi uzmanīgs
Ceri uz Dievu Ps. 43:5-Kāpēc tu esi tik izmisusi, mana dvēsele, un tik nemiera pilna manī? Ceri uz Dievu, jo es Viņam vēl pateikšos, savam glābējam un savam Dievam!
• Neaizmirsti lūgt Dievu.
Paļaujieties uz to Kungu. Dieva mirs kas ir augstāks kas ir augstāks par visu saprašanu pasargās Jūsu domas, kas ir Kristū Jēzū.
Lūgšana pārmaina ne tikai apstākļus, bet arī cilvēku sirdis un pašus cilvēkus. Svētais Gars nes mieru Tavai dvēselei.
• Dzīvo no dienas-dienā- Mat. 6:34-Tāpēc nezūdaities nākamā rīta dēļ, jo rītdiena pati par sevi zūdīsies. Ikvienai dienai pietiek pašai savu bēdu.
• Dievs ir uzticīgs.
• Dievs vienmēr ir ar Tevi.
Ebrejiem 13:5-6- Jūsu dzīvē lai nav mantkārības! Lai jums pietiek ar to, kas pie rokas, jo Viņš pats ir sacījis: Es tevi neatstāšu un tevi nepametīšu, -
tā, ka mēs droši varam sacīt: Tas Kungs ir mans palīgs, es nebīšos! Ko cilvēks man darīs?
Dieva klātnība var darīt brīnumus Tavā dzīvē. Mans Dievs apmierinās katru Jūsu dzīves vajadzību. Kas Tic tas visu spēj.
Jāņa 19:30-Etiķi ņēmis, Jēzus sacīja: "Viss piepildīts!" Un, galvu nokāris, atdeva garu Dievam.
Vairākas reizes viņš pasludinājis kāpēc nāci. Tā bija viņa misija. Lk. 19:10- Jo Cilvēka Dēls ir nācis meklēt un glābt pazudušo."
1.Jāņa 3:8-Kas dara grēku, ir no velna, jo velns grēko no sākuma. Tamdēļ Dieva Dēls atnācis, lai Viņš iznīcinātu velna darbus. Jēzus nemīl sātana darbus. Viņš ārdīja sātana darbus. Viņš ir nācis lai mums būtu dzīve pārpilnībā. Tas bija viņa pēdējais vārds. Viss piepildīts, tad kādēļ esmu nācis ir piepildīts. Kad Jēzus nomira viņš atstāja šo pasauli, par visu tika samaksāts. Viss, kas nepieciešams priekš manas veselības ir jau piepildīts, Golgātā, Āmen! Neviens vairs nevar neko pievienot, bet jāpabeidz piepildīt ko viņš nav apsolījis līdz galam. Bībele saka, ka viņš tika piesists Krustā. Tas nozīmē, ka viņš beko nedarīs, jo viņš ir izdarījis un gaidīs rīcību no mums. Viņš gaida lai mēs noticam visu ko viņš ir izdarījis un rīkojamies pēc tā, tad apstiprinās Jēzus teica: Ir piepildīts. Ka daudzi nezinām kas ir izdarīts, pat ja mēs zinām tad nezinām, ka tas attiecas uz mums.
Jesajas 53:1-Kas tad nu tic mūsu sludināšanai, un kam ir atklājies Tā Kunga elkonis?
Kurš noticēs, un kurš tic no mūsu dzirdētā, kurš noticēs tam, ko Dievs izdarījis priekš mums.
1.Kor.1:18-Jo vēsts par krustu ir ģeķība tiem, kas pazūd, bet mums, kas topam izglābti, tas ir Dieva spēks.
Mums vajag ieraudzīt Krustu, mums vajag dzirdēt par krustu, mums vajag saprast kas notika, un vajag noticēt tam un tad Dieva spēks atvērsies, Tiem kas tic Krustam tā ir glābšana.
Veselība ir veselīgs dzīves veids!
Ir garīgi likumi, kas palīdz dzīvot veselībā! Dieva valstība atnāks par mūsu zemi kad katrs cilvēks nesīs Dieva valstības pār savu zemi. Par metodēm kā Dievs kalpo Dziedināšanai? Dievs aicina lai turpinām ko viņš iesāka ja viņš nebūtu iesācis, tad arī mēs nebūtu iesākuši. Kādā veidā kalpoja cilvēkiem dziedināšana?
1. Dabīgā dziedināšana.
Dievs ir brīnišķīgi veidojis mūsu organismu, ka tam ir iespēja dziedināties pašam. Kam ir unikāla spēja lai atjaunotos veselībā?
Ps. 139:13-18
Jo Tu radīji manas īkstis, Tu mani veidoji un piešķīri man ķermeni manas mātes miesās.
Es Tev pateicos, ka es esmu tik brīnišķi radīts, brīnišķi ir Tavi darbi, mana dvēsele to labi zina. Manas būtnes veidojums Tev nebija apslēpts, kad es slepenībā tapu radīts, zemes dziļumos veidots.
Tavas acis mani redzēja kā bezmiesas iedīgli, un Tavā grāmatā bija rakstītas visas manas dienas, jau noteiktas, kad to vēl nebija it nevienas.
Cik dārgas man ir Tavas domas, ak, Dievs, un cik liels ir to daudzums!
Ja tās gribētu saskaitīt, tad to būtu vairāk nekā smiltis. Kad es uzmostos, es esmu vēl arvienu pie Tevis.
Dievs aicina rūpēties par savu organismu un ķermeni. Nežēlojiet naudu lai ēstu pareizi. Lai mēs klausīdami dzīvotu veselībā un arī pareizā atpūtā.
Caur ko mūs Dievs var dziedināt? Ārsti nevar dziedināt cilvēkus, Dievs dziedina cilvēkus. Imūnā sistēma aizsargā organismu.’’ Mans ķermenis nav zirgs, pat zirgs atpūšas! Dievs mūs uzturēs veselībā!
Lūkasa 5:31-Un Jēzus atbildēja un tiem sacīja: "Veseliem ārsta nevajag, bet slimiem.
1.Tim 5:23-Nedzer vairs ūdeni vien, bet lieto mazliet vīna sava kuņģa un savas biežās neveselības dēļ.
2.Ķēniņa 20:1-12
* Dievs dziedina!
* Caur ko Dievs mūs var dziedināt?
Dziedināšana gaidīt no Dieva! Ārsti rūpējas par cilvēkiem
2.Laiku 16:12-Un savā trīsdesmit devītajā valdīšanas gadā Asam palika slimas kājas, un viņa slimība augtin pieauga spēkā; taču arī savā slimībā viņš nemeklēja To Kungu, bet meklēja padomu pie ārstiem.
Viņš cerēja uz visu, ne tikai uz Dievu! Mīļais Kungs es tev ticu uz Tevi! Ne uz zālēm Kungs es Ticu uz tavu dziedināšanu, jo caur zālēm dziedini.
Āmen
Kā Dievs mūs dziedina?
Caur roku uzlikšanu. Dievs nodod caur ticīga cilvēka roku uzlikšanu! Svētā Gara piepildīts.
Ebrejiem 6:1-Tāpēc, atstājuši Kristus mācības sākumu, dosimies pretim pilnībai, nelikdami atkal pamatu ar atgriešanos no nedzīviem darbiem un ticību Dievam.
Marka 1:40-41-Un kāds spitālīgs nāk pie Viņa, Viņu lūgdams, un, Viņa priekšā ceļos mezdamies, Viņam saka: "Ja Tu gribi, Tu mani vari šķīstīt."
Un Viņš, sirdī kustināts, roku izstiepa, to aizskāra un uz to saka: "Es gribu, topi šķīsts."
Marka 6:17-18-Jo tas pats Hērods bija sūtījis un licis Jāni apcietināt un saistīt cietumā Hērodijas, sava brāļa Filipa sievas, dēļ; jo viņš to bija apprecējis.
Bet Jānis Hērodam bija sacījis: "Tev neklājas, ka tev ir tava brāļa sieva."
Ap.d. 28:8-Publija tēvs gulēja drudzī, slims ar asinssērgu. Pāvils iegāja pie viņa, pielūdza Dievu un, rokas uzlicis, to dziedināja.
Lūkasa 4:40-Saulei norietot, visi, kam bija kādi neveseli ar visdažādākām kaitēm, bija tos atveduši pie Viņa. Bet Viņš ikvienam no tiem uzlika rokas un tos dziedināja.
Lūkasa 13:13-Pie tam Viņš tai uzlika Savas rokas, un tā tūliņ tapa taisna un slavēja Dievu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru