2012. gada 2. novembris

Info

Ja, kādam ir kāda liecība! Ja kāds vēlas apliecināt Dievu un sarunāties ar mani aptuveni 25 minūšu intervijā vai mazliet vairāk vai mazāk. Tad rakstiet man, lai varētu sagatavot jaunu liecību, kuru varētu atskaņot radio ēterā.  Raksti savu pieteikumu šeit kristusgaisma@inbox.lv  un sarunāsim laiku, kad mēs to varam veikt caur skypu

Kā arī doma ir atjaunot raidījumu- ''Jauna dzīve Kristū''
kur piedalās vairāki cilvēki vismaz ar mani 2 vai 3 kur arī es runāju un uzdodu jautājumus,
tāpēc, lai taptu raidījumu cikls '' jauna Dzīve Kristū'' rakstiet savu pieteikumu tie, kas vēlas sarunāties ar mani un dalīties ar savu dzīvi jo šī raidījuma Tēma būtu ''lūgšana''

Pateikšos par katru, kas vēlas līdzdarboties raidījuma tapšanā

Jo rīt no 19.00 skanēs http://kristusradio.listen2myradio.com/ mūzika, Dieva vārda lasījumi
un jau 21.00-  atkārtojuma Svētruna 28.10.2012
Klausies jau rīt vakar -  http://kristusradio.listen2myradio.com/

Raksti un piesakies uz jauniem raidījumiem

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru