2012. gada 4. novembris

Dienas Citāts

Sālamana pamācības 18:21 saka: ''Nāve un dzīvība stāv mēles varā.
Veca paruna : ''Sitieni un akmeņi var salauzt manus kaulus, bet vārdi mani nespēj ievainot'', nav patiesība.  Vārdi ir spējīgi tevi iznīcināt, jo vārdi rada vai nu ticību vai bailes. Ticība stiprinās. Bailes iznīcinās.
Mateja 16:19- Un Es tev došu Debesu valstības atslēgas; un, ko tu siesi virs zemes, tas būs siets arī debesīs; un, ko tu atraisīsi virs zemes, tam jābūt atraisītam arī debesīs."
Ar vārdiem tu saisti lietas, vai arī atraisi citas lietas. Dažreiz tu domā, ka esi godīgs, un tu atbrīvo velnu, kas nāk uzbrukumā ar finansēm, sakot šādus vārdus:''Labi, mēs nevaram nostāties tev priekšā." ''Ja reiz saņemšu labu darbu, es to pazaudēšu''. Šie vārdi atbrīvo ienaidnieku pret tevi. Ienaidnieks darbojas uz tavu vārdu autoritātes pamata.
Vārds saka:
Ps. 1:3-
Tāds ir līdzīgs kokam, kas stādīts pie ūdens upēm, kas savus augļus nes pareizā laikā un kam lapas nesavīst. Viss, ko viņš dara, tam labi izdodas.
Jesajas 54:17-
Nevienam ierocim, kas vērsts pret tevi, neizdosies tevi pieveikt, un ikvienu mēli, kas uzstāsies tiesā pret tevi, tu noraidīsi kā netaisnu liecību. Tas ir Tā Kunga kalpu mantojums un Mana svētība, kas tos pavadīs," saka Tas Kungs.
Lūkasa 6:38-

Dodiet, tad jums taps dots: pilnu, saspaidītu, sakratītu un pārpārim ejošu mēru jums iedos jūsu klēpī; jo ar to mēru, ar ko jūs mērojat, jums atmēros."
Ap.d. 2:47-
slavēdami Dievu, un viņi bija ieredzēti visā tautā. Bet Tas Kungs ik dienas pievienoja viņiem tos, kas tika izglābti.
Dažreiz mēs sakām :''Nekas ko es daru, neveicas. Viss, ko es daru, izjūk manā priekšā.'' Mēs esam tā runājuši tikai tāpēc, ka neesam sapratuši, kāds spēks ir caur mūsu muti izrunātiem vārdiem.

Citāts ņemts no grāmatas-  Čarlzs Kepps ''Dieva radošais spēks darboties Tevis labā... Taviem vārdiem ir spēks.''

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru