2012. gada 10. novembris

Dienas Citāts

Uzmanies, ko tu sēj. Dažreiz cilvēki lūdz par nepareizām lietām.
Vai tu jebkad esi atradis sevi lūdzam saskaņā ar to, ko tev ir teicis velns? Ja tas ir tā, tad tā ir bēdīga situācija. Reiz lūdzot, es teicu: ''Kungs, mana lūgšana nedarbojas. Lietas kļūst aizvien sliktākas.''
Dieva Gars teica: Kas Tev to teica?''
Tu saki:'' Es būšu slims''
             ''Man nebūs darba''
             '' Man būs nelaimīga ģimene''
             '' Manu bērnu dzīves būs neveiksmīgas''
             utt.
( ceru ka domu sapratāt šo piebildi ko uzrakstīju es pats!
Pēc tam atskan atbilde, bet Kas Tev to teica, ka Tev nebūs tas un tas?
Es padomāju minūti un teicu :''Tam jābūt velnam, jo tu savā Vārdā to neesi teicis''.
Viņš teica:'' Nē. Un Es būšu priecīgs, ja tu pārtrauksi man stāstīt to, ko tev teica velns.''
Tu vari iznīcināt savu ticību, lūdzot par savu problēmu un saskatot vienīgi to.
Taviem izrunātiem vārdiem ir liels spēks.
Čarlzs Kepps ''Dieva radošais spēks darboties Tevis labā... Taviem vārdiem ir spēks.''

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru