2010. gada 15. jūnijs

Tā Kunga vārds kā medus uz lūpām 1. daļa

Medus dara labu: ‘’Laipnīgas runas ir kā medus kārs, tās nomierina dvēseli un atspirdzina kaulus kā zāles.”
/Sālamana pamācības 16:24/
Dieva vārds ir salds: ‘’Cik saldi ir tavi vārdi manai muteu, saldāki nekā medus manām lūpām. /Psalms 119:103/
Tādat Dieva vārds un laipna valoda kā medus stiprina cilvēku.
Arī iekārojamas lietas var likties saldas un labas, tāds galā ir grēks ir rūgts kas pazudina.

Sal.pam . 5:3-5
Tāpēc Dievs aizliedz iekārot ļaunu, kā saka.
9. un 10.bauslis
Mums būs bīties un mīlēt, ka ar viltu sava tuvākā mantojumu vai namu neizkrāpjam, nedz šķietami likumīgi to iegūstam, bet tam palīdzam un kalpojam, ka viņš var to paturēt.
Tā Kunga likumi ir pilnīgi un atspirdzina dvēseli. Tā Kunga liecība ir patiesība un vientīsīgos dara gudrus.
Psalms 19:8,11
Psalms 91(90)
Dievs, palīdzīdzi man manās bēdās!
Kas Visaugstākā aizsardzībā dzīvo
Un mājo visvarenā ēnā,
Tas saka kungam.
‘’Mans patvērums un mans stiprums
Mans Dievs uz ko es paļaujos
Nelaime nenāks pie Tevis,
Un tavai teltij netuvosies likstas,
Jo par tevi saviem enģeļiem viņš ir devis pavēli,
Lai viņi sargātu tevi visos tavos ceļos.
Viņi nesīs tevi uz rokām
Lai nejauši tu neievainotu savu kāju uz akmens.
Pār čūskām un rāpuļiem tu varēsi staigāt
Un samīsi lauvu un nezvēru.
Es viņu izglābšu, jo viņš turējās pie manis
Es sargāšu viņu, jo viņš atzina manu vārdu.
Viņš mani piesauks, un es viņu uzklausīšu,
Ciešanās būšu kopā ar viņu
Es izglābšu viņu un iecelšu godā.

Ne no maizes vien dzīvo cilvēks, bet no ikkatra vārda, kas iziet no Doeva mutes.
/Mat.4:4/
Priec;ajieties iekš tā Kunga vienmēr: es velreiz teikšu priecājieties
/Filip 4:4/
Jēzū Kristū ir mūsu vienīgā cerība un tā nekad mūs nepievils.
Dieva bērni pieder Kristum un viņiem jādzīvo Dieva vārda gaismā kā mantiniekiem pēc apsolījuma, kurš tēvs ir nodevis Jēzus rokās.

Efez. 3:14-19
Kristus vārds bagātīgi mājo Dieva bērna vidē, jo viņi dalšd Dieva gudrībā , kuri gūst sakņojoties atziņās.
Vārdi bez darbiem ir nedzīvi, saka Kristus darot Dieva prātu cilvēks aug un manās Dieva Dēla līdzībā. Mūsu uzdevums ir uzzināt Dieva prātu savai dzīvei caur viņa vārdu Bībeli
Kas man ir pašreiz? Kur es to varu pielietot? Kas man vēl ir vajadzīgs, lai Dievs būtu ar mani apmierināts? Ir jālūdz Dievam padoms, lai mēs atrastu veidu kā spīdēt un izstarot to Gaismu, kuru Dievs ir ielicis mūsos caur savu vārdu. Nepareiza attieksme pret to ko ik dienas darām, novirza mūsu no pareizām attiecībām ar Dievu. Ik Brīdi nezaudēsim modrību. Lai sātanans netiktu klāt ar sērkociņem mūsu pulvera mucai! Izlīdzināsim savas attiecības ar Dievu un cilvēkiem, lai ļaunajam zustu jebkura iespēja graut mūsu izgausmi Jēzū Kristū. Jauki ir apzināties un iegaumēt, ka Jēzus aizlūdz par mums tēva priekšā un tas ir ļoti nopietni un droši. Tā ir garantija, ka neesam vieni un tiekam no Dieva aprūpēti un aizsargāti. To zinot varam droši darīt visu to, ko Dievs mums savā vārdā liek darīt, nebaidoties par to, kā uz to reaģēs pasaule, mūsu draugi, paziņas un sabiedrība, kurā mēs darbojamies. Savas būtības pašos pamatos mēs būtnes, kas pārtiek no attiecībām. Lai piederētu sev ir jāiegūst pilnīgslīdzsvars savas attiecības ar Dievu un cilvēkiem. Ir jāveido ciešas un sirsnīgas attiecības ar tiem, ar kuriem esam izvēlējušies būt kopā. Tā ir mūsu pamatvajadzība. Dievs mūs ir radījis ar ilgām pēc attiecībām ar viņu un citiem cilvēkiem. Dieva radītajā pasaulē nekas neaug šķirts no spēka un barības vielu avota.
Jāņa 15.nodaļā stāv rakstīts: ‘’Es Esmu īstais vīnakoks, un mans Tēvs ir dārza kopējs ikvienu zaru pie manis, kas nenes augļus, viņš noņem, un ikvienu, kas nes augļus, iztīra, lai tas ko vairāk augļu nestu. Jūs jau esat tīri to vārdu dēļ, ko es uz jums esmu runājis. Palieciet manī, un es jūsos. Kā zars nevar nest augļus no sevis, ja tas nepaliek pie vīnakoka, tāoat arī jūs, ja nepaliekat manī. Es esmu vīnakoks, jūs tie zari. Kas manī paliek un es viņā, tas nes daudz augļu, jo bez manis jūs ne nieka nespējat darīt. Ja kas nepaliek manī, tas kā zars izmetam ārā un sakalst tos savāc un iemet ugunī, un tie sageg. Ja jūs paliekat manī un mani vārdi paliek Jūsos, jūs varēsiet lūgt, ko gribat, tas jums notiks. Ar to mans Tēvs ir godā celts, ka jūs nesat daudz augļu un topar par maniem mācekļiem. Kā Tēvs ir mani mīlējis, tā es jūs esmu mīlējis, palieciet manā mīlestībā, ja jūs turēsiet manus bausļus, jūs paliksiet manā mļestībā, itin kā esmu turējis sava tēva baušļus un palieku viņa mīlestībā.
To es Jums esmu runājis, lai man prieks mājotu jūsos un jūsu prieks būtu pilnīgs. Tas ir mans bauslis, lai jūs cits citu mīlat, kā es jūs esmu mīlējis. Bez vienotības ar Dievu un citiem cilvēkiem mevienam mav gaišas un drošas nākotnes. Nesekojot šim aicinājumam cilvēks novīst un aiziet bojā kā zars, kas ir nocirst no vīna koka. Emocionālo saikņu trūkums viņu noved depresijā un dziedināšana ir iespējam tikai caur pareizām attiecībām ar radītāju, jo šķirts no mīlestības attiecībām cilvēks nespēj normāli dzīvot. Dievs ir attiecību veidojošs radītājs. Viņš radīja visumu, kas ir balstīs uz sasvstarpējām attiecībām. Katras dzīves būtnes pamatā ir ielikta vajadzība pēc attiecībām. Arī Dievs neeksistē vienatnē. Viņš vienmēr ir pastāvējis un pastāv attiecībās. Jēzus savā atklāsmē uzsver attiecību nozīmīgumu. Viņš runā par savām attiecībām ar Tēvu un mūsu attiecībām ar viņu. Ciešas savstarpējas attiecības ir mūsu eksistences pamats. Mēs sat arzinuši un ticam mīlestībai, kas Dievam ir uz mums. Dirvs ir mīlestība, kas paliek mīlestībā, tas paliek Dievā un Dievs viņā 1. Jāņa 4:16
• Mateja 5:6
• Jāņa atklāmses 3:20-21
Pateicoties atvērtībao un atsaucībai Dieva padomam, sirdī var iesakņoties Dieva mīlestība. Mums ir jādzirdz šis Kristus aicinājums un jāieklausās viņa vēstī., viņa evaņģēlija brīnisķīgajā patiesībā. Tomēr ja neatteiksimies no sava vecā, nepareizā domāšanas veida un nevēlēsmies riskēt, lai to mainītu, tad mūs durvis tā arī var palikt aizbultētas Jēzus priekšā.
Iegaumēsim, ka mēs paši esam atbildīgi par savu izaugsmi. Ļausim Svētajam Garam apveltīt mūs ar spēku pieņemt Dieva žēlastību un patiesību tieši ar šodienu. Lūgsim ik dienas Dievu Jēzus Kistus vārdā, lai saņemtu no viņa nepārtrauktu Svētā Gara vadītu, viņa līdzībā. Tā neapšaubāmi Svētais Gars apveltīs mūs ar spēku un gudrību mainīties un izrauties no vecā dzīvesveida. Vairāk par visu Dievs vēlas, lai mēs paliktu viņā, jo tā ir mūsu augstākā vērtība radītāja acīs. Būsim tāpēc pārliecināti par viņa vēlmi palīdzēt mums sasniegt šo mērķi.
51.Psalmā stāv rakstīts: ‘’Dievam patīk patiesība, kas apslēpta sirds dziļumos, un viņš māca man noslēpumos izprast gudrību.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru