2009. gada 19. marts


Lūgšana svētajam Jāzepam
(heart) (heart) (heart)
Piemini, svētais Jaunavas Marijas līgavaini, mans mīļais aizbildni svētais Jāzep, ka nav tāda cilvēka, kas, piesaucis tevi un lūdzis tavu aizbildniecību, būtu palicis neuzklausīts. Tāpēc es paļāvībā uzrunāju tevi, lai ar ticību uzticētu tev savu lūgšanu. Aizlūdz par mani, svētais Jāzep, lai Kungs uzklausa manu nodomu, ja tas saskan ar Viņa svēto prātu. Tu biji Dieva Dēla apgādnieks, tu Viņam gādāji uzturu virs šīs zemes, lūdz par mani, lai tavs Audžudēls, mans Kungs Jēzus Kristus, tavas aizbildniecības dēļ uzklausa manas lūgšanas...
(heart) (heart) (heart)
Es lūdzu par saskaņu savā ģimenē. Svētais Jāzep, Marijas līgavaini, tāpat kā mēs, arī tu pazini ģimenes dzīvi. Jūsu savstarpējā mīlestība bija vērsta uz Dieva Dēlu, kas bija uzticēts jūsu, zemes vecāku, rūpēm. Tāpat kā mums ikvienam, arī jums bija jāraugās, lai jūsu mīlestība augtu gan priekos, gan grūtībās.
(heart) (heart) (heart)
Svētais Jāzep, sargā šodien manu ģimeni! Palīdzi mums saprasties. Lūdz par mums, lai mūsu egoisms nekad nesatricina mīlestību. Lai kļūstam aizvien uzticīgāki saviem uzdevumiem un ikdienas pienākumu ritmā aizvien tuvojamies Dieva Dēlam, kas ar savu svētību ir klātesošs ikvienā ģimenē.
SVEICIENS sv.Jāzepa dienā!!!
Paldies Nellijai Gaidlazdai par jauko sveicienu! Lai Dievs svētī!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru