2009. gada 5. marts

Dienas lasījums no Esteres grāmatas 14,1-5.12-14


Tajās dienās ķēņiņiene Estere vērsās pie Kunga,

izbijusies no draudošajām briesmām. Un viņa karsti

lūdza Kungu, Izraēļa Dievu, sacīdama. ''Mans Kungs,kas vienīgais esi jūdu Karalis, palīdzi man,

vientuļai,kurai nav neviena aizstāvja,izņemot Tevi!

Manas briesmas esot manās rokās.

Es dzirdēju no tēva,ka Tu,Kungs,esi ieraudzījis Izraēli no visām tautām,un mūsu tēvus-no visiem viņu senčiem,lai sev iegūtu mūžīgu mantojumu. Untu izpildīji viņem to, ko biji solījis.


Atceries,Kungs!Parādies mums mūsu ciešanu brīdī

un dāvā man paļāvību!Kungs,Valdniek pār dieviem un pār ikvienu varu! Ieliec manā mutē gudru valodu lauvas priekšā un pildi viņa sirdi ar niknumu pret mūsu ienaidnieku,lai tas aiziet bojā un arī tie,kuri tam piekrīt.

Bet mūs izglāb ar savu roku un palīdzi man,kurai


nav nekāda atbalsta,kā vīnīgi Tu,Kungs,kas visu zini.'' Tie ir svēto rakstu vārdi!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru